دوره درمان ایمپلنت دندان کامل قوس دهان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 96
:: بازدید سال : 908
:: بازدید کلی : 3981

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

دوره درمان ایمپلنت دندان کامل قوس دهان
سه شنبه 8 مرداد 1398 ساعت 13:13 | بازدید : 97 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

ایمپلنت دندان  ALL ON FOUR

این درمان شامل قرار دادن 4 تا 10 ایمپلنت است، به فک بالا و پایین متصل می شود. با سیستمCAD CAM   و ساختار داخلی تیتانیوم یا زیرکونیم که توسط پرسلن پوشش داده می شود، در دراز مدت، این پایدار ترین راه حل است. پس از سالها تجربه، پس از تجزیه و تحلیل اسکنر 3D، این درمان به عنوان بهترین جایگزین دندان ها انتخاب شده است. اینکه ما بخواهیم در 60 دقیقه یک تغییر ظاهری ویژه در خود ایجاد کنیم شگفت انگیز می باشد، پس از ارزیابی کامل دهان و دندان پل را در همان روز می تواند به ایمپلنت وصل شود.

ساختار رزین

این درمان شامل قرار دادن حداقل 6 ایمپلنت در قوس بالا و حداقل 4 ایمپلنت بر روی قوس پایین با نام ALL ON FOUR PLUS قرار می گیرد. پروتز از ساختار داخلی تیتانیوم و دندان رزین ساخته شده است. مزیت آن این است کهایمپلنت کمتری نیاز دارد. در فک پایین بیش از فک بالا به کاشت ایمپلنت نیاز دارد. این پروتز با داشتن لثه صورتی هنگام لبخند زدن ظاهری طبیعی به شما می دهد. این درمان برای بیماران توصیه می شود که تمام دندان ها را از دست داده اند و از دست رفتن استخوان های شدید در ناحیه فک و لثه داشته باشند.

ایمپلنت دندان مصنوعی را حفظ می کند

 در این روش شامل کاشت2 ایمپلنت در فک یا 4 ایمپلنت در فک بالا می شود. به حفظ پروتز کمک می کند.

این روش زمانی توصیه می شود، که با کمبود کامل استخوان مواجه می شوید یا زمانی که آسانسور سینوس قابل انجام نیست. این روش یک راه حل برای بیمارانی است که به دنبال یک جایگزین مقرون به صرفه به جای پروتزهای مصنوعی هستند. پروتز بالا توسط لثه پشتیبانی و توسط ایمپلنت حفظ می شود.

 

 

مراحل درمان

مدت این درمان حدود 4 ماه برای فک بالا و 3 ماه برای فک پایین است. بیمار دندان ها غیر قابل درمان را می کشد.

مراحل درمان به قرار ملاقات های زیر تقسیم می شوند

  1. کاشت ایمپلنت و جایگذاری دندان موقت
  2. تقریبا 10 روز بعد، روکش دندان برداشته می شوند و دندان های موقت بررسی می شوند.
  3. یک دوره تخمینی حدود 3 ماه منتظر بمانیم تا ناحیه کاشتایمپلنت دندان به بهبودی کامل برسد. سپس ما ایمپلنت ها را بررسی می کنیم و یک پروتز موقت ثابت روی ایمپلنت قرار می دهیم. این پروتز، از یک سو از تجمع غذا و باکتری در اطراف ایمپلنت جلوگیری می کند و از سوی دیگر، بابت حس زیبایی شناسی که ما می خواهیم در پروتزهای قطعی (اندازه، شکل دندان ها و رنگ) تعریف کنیم و جای خالی دندان حس بدی به شما انتقال ندهد.
  4. پروتز نهایی که آماده شد ما مطمئن هستیم که همه چیز خوب پیش می رود. عملکرد این پروتز شامل حداقل دو آزمایش برای بررسی زیبایی شناسی مناسب و نهایی و یک قرار ملاقات دیگر برای قرار دادن دندان است.

توجه: زمان برای تکمیل درمان بیمار به نیازهای زیبایی شناسی بستگی دارد.

6 ماه پس از جایگذاری ایمپلنت دندان

6 ماه پس از جایگذاری پروتز نهایی، یک بازنگری رایگان انجام خواهیم داد، که در آن ما اكلوژی را بررسی خواهیم كرد و در صورت لزوم تمیز خواهیم كرد.

یک سال پس از درمان

یک سال بعد از کاشت ایمپلنت دندان، توصیه می شود برای بررسی لثه ها و پروتزها، جایی که دهان کاملا تمیز می شود و اشعه ایکس برای کنترل ثبات استخوان در اطراف ایمپلنت ها به دندانپزشک مربوطه مراجعه کنید. این بازبینی های تعمیر و نگهداری برای همه بیماران ایمپلنت دندان باید هر 6 ماه یک بار انجام شود تا ثبات درمان و تشخیص زود هنگام مشکلات احتمالی را تضمین کند.

 

معرفی یکی از بهترین متخصص ایمپلنت تهران

کلینیک دندانپزشکی دکتر شهریار الیاهو با بیش از 15 سال فعالیت تخصصی در زمینه کاشت ایمپلنت دندان  واقع دراطراف میدان ونک با در اختیار داشتن کادر مجرب شامل متخصصین مختلف این زمینه ، خصوصا متخصص بیهوشی برای بیماران که از دندانپزشکی ترس دارند ، جراح و متخصص پریودنتال، متخصص ساخت پروتز های دندانی و همچنین سایر متخصصین زیبایی برای لمینت دندان  در کادر خود، به عنوان معتبرترین دندانپزشکی تهران شناخته می شود که با ارائه هزینه های مناسب و ایمپلنت ارزان روزانه تعداد بسیار زیادی از بیماران برای انجام کاشت ایمپلنت مراجعه می کنند 




:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان اقساطی , تحلیل استخوان اطراف ایمپلنت , ایمپلنت دندان نارمک , تحلیل استخوان در ایمپلنت , بهترین مرکز ایمپلنت شرق تهران , ایمپلنت دندان ارزان , ایمپلنت دندان به روش دیجیتال , ایمپلنت دندان به روش جدید , ایمپلنت دندان خوب , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: